點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

iPad mini更新多 先達Lo哥:或掀炒風

每逢新iPhone出爐,總會吸引「果農」炒賣,不過近年iPhone被指欠新意,幾乎炒唔起。旺角先達手機店G-WorldMobile負責人Lo哥坦言對新iPhone感「失望」,他指出iPhone 13系列極其量只是iPhone 12的升級版,情況就如iPhone 6與6s,即係外在變化不大,但就內涵樣樣都有啲升級,所以新iPhone「唔係有得炒,只是供求問題」。他解釋對於忠粉和「果農」來說,通常只會對新顏色或大容量的機款有興趣,在僧多粥少的情況才會搶高回收價,如13 Pro系列的天峰藍色以及1TB的罕貴大容量選擇。

對於「來港易」計劃實施後會否帶動人流來港購買iPhone呢?Lo哥直言,除非貨量非常緊絀,如部件供應不足導致出貨量減少,才有「被搶高的機會,始終唔會1000人落嚟都係買iPhone,因此未必吸引內地客。」值得留意是新款iPad mini,不單換上新設計,又有A15仿生晶片、5G連網和USB-C加持,而且Touch ID更整合到了頂部的電源鍵裏,「始終疫情下,宅家工作的人多了,唔少人都需要用到iPad工作或娛樂,估計是搶購對象,屆時或有炒風也說不定。」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

iPad mini更新多 先達Lo哥:或掀炒風

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦