點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

候選港姐泳裝亮相 陳懿德馬嘉希身材豐滿力壓大熱

24位候選港姐初次以泳裝亮相。

《2021香港小姐競選》24位候選佳麗今日(21日)首度以泳裝亮相,眾佳麗身段勻稱,大熱門陳聖瑜(Yvette)與梁凱晴(Carina)狀態大勇,而陳懿德(Rachel)及馬嘉希(Nichole)的豐滿身段同樣吸睛。

Rachel與Nichole受訪時,笑言擁有美好身段全靠母親優良遺傳。二人不約而同表示,面試時被評判要求減肥,Rachel更因而在個半多月時間內減了14磅,意志力可嘉。Rachel說「我主要係減鹽、減油、減糖、減澱粉、減調味,我本身又鍾意食嘢,所以都痛苦,但為咗比賽,都想盡最大努力」。她又指對現時體態感到滿意,只要保持而不會再減肥「我覺得選美心態好重要,唔好盲目追求最瘦先係最靚」,Nichole則指已按評判要求自然地減了兩、三磅,她並沒有刻意節食,只是靠做運動以達修身目標「評判話我係塊臉闊啲,但身型都ok的了。」

兩大熱門Yvette及Carina則笑言由於被看好,在晉級賽中被編排了在同一組,感情要好。Yvette指從Carina身上學會很多東西「佢笑得好甜好靚,企喺佢隔離都感受到佢嘅甜美,同埋佢好自律,呢樣我要學習」。至於Carina則謂「Yvette好靚,好識擺甫士影相;我又好欣賞佢好活潑、好鍾意講嘢,我自己份人就靜啲。」Yvette更謂很羨慕Carina小腹很扁平「我呢段時間Camping少去咗好多廁所,個肚唔夠平。」

準決賽及決賽將於8月22日(星期日)及9月12日(星期日)舉行。大會統籌經理何小慧稱,入營拍攝晉級賽已淘汰了4名佳麗,之後再會有佳麗陸續被淘汰,但具體人數則會稍後才作公布。

陳聖瑜(左)及梁凱晴。
陳懿德。
余詠童。
馬嘉希。
陳懿德、馬嘉希、邵初、餘曉蕙、余詠童。

(點新聞記者陳惠芳報道)

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

候選港姐泳裝亮相 陳懿德馬嘉希身材豐滿力壓大熱

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦