點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

梁凱晴刑滿出獄 短髮殘爆現身 你點睇?

因去年「六四集結案」被判囚4 個月嘅觀塘區議員攬炒派觀塘區前議員梁凱晴,噚日刑滿出獄。她於早上9時許離開羅湖懲教所,現場數名親友冒雨迎接,包括觀塘區議會前主席蔡澤鴻。剪了一頭短髮、身穿黑色連身裙的梁凱晴,抱着一大袋私人用品,未有發言便登上的士離開。

以為佢學乖咗咩?據悉,梁凱晴自入獄以來,行為表現並不良好,既不滿監獄衣食住行的安排,亦經常透過探訪者在社交平台投訴,聲稱自己被人恐嚇,冇得轉倉咁。有網友就留言希望佢「唔好再出嚟搞搞震」喇。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

website: https://www.dotdotnews.com

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

梁凱晴刑滿出獄 短髮殘爆現身 你點睇?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦