點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

黃店再爆虐貓 遭黃絲圍插罷食

有黃店竟公然虐貓,仲要係屢教不改,好多網民激到火都嚟,話要罷食!有人喺網上披露沙田黃店「榮樂茶餐廳」嘅兩次虐貓事件,頭一次係將一隻叫「旺旺」的貓咪用繩長期綁喺門外,牠的眼睛發炎亦好瘦削,從相關圖片可見現場環境非常惡劣,目測貓貓走動嘅空間好窄,而且食物兜入面大多係廚餘和魚骨,食水兜也十分污糟。之後愛協上門後隻貓仲「失蹤」埋。但「榮樂」仍然死不悔改,近排又養咗另一隻貓「小白」,但貓咪瘦到皮包骨,而且對眼發炎,身上亦多處有傷口,嘴角更有血跡,更好似畀老闆打斷手。惟「榮樂」老闆仲要不斷狡辯,更爆晒粗地鬧返其他關心貓貓嘅人士,真係冇陰功囉。

咪以為黃店真係大晒㗎,不少網民睇到人眼火爆,批評:「黃就可以虐待動物?」,話「睇完個post,太子女仲要係(喺)貓group 扮有愛心,成家都偽善到××。」、「又多間店畀人踢出黃色聖人圈。」

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

黃店再爆虐貓 遭黃絲圍插罷食

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦