點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

被揭舖頭遍鼠蹤 黃店終跪低執笠

尖沙咀黃店「不忘」被前員工爆大鑊,不但拖糧、「扮黃」外,仲將老鼠行過嘅食物賣畀班黃絲。一班黃絲知道自己做咗水魚後,就開始嬲爆爆咁「內鬥」,「不忘」店主雖曾發文反駁,但最終短短一日內就「跪低」,宣布即日結業,仲話「對唔住,我地(哋)真係做錯」,仲逐一向前員工、網民道歉。

網民「我食緊叉雞飯呀」日前喺「連登」討論區出帖,一開始大呻自己被拖糧,仲走去勞工處同積金局度落案。但「不忘」店主態度惡劣,話「你隨便告,係要搞到咁僵的話」、仲恐嚇話有晒佢所有資料,希望佢唔好再搞公司,如果唔係絕對會用自己嘅網絡同佢「攬炒」。心有不甘的帖主於是進行絕地大反擊,將「不忘」的惡行公諸於世,指一直以內地豬肉假扮泰國豬肉嚟呃班同路人,仲話店內嘅雪櫃其實係唔凍嘅,入面啲肉類都出晒血水變壞,仲傳出陣陣惡臭味。又貼出18張「米奇」寫真,力證「不忘」店內嘅地下、天花、水管,甚至係鋅盆同器皿上都有老鼠嘅身影。唔少網民見到「不忘」充滿老鼠嘅畫面都嚇怕,仲話係見過最恐怖嘅餐廳。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

被揭舖頭遍鼠蹤 黃店終跪低執笠

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦