點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「龍門」假告急真劏客 「黃絲」變水魚

「黃店」龍門冰室執完一間又一間,唔少「黃絲」都十分不捨,紛紛蜂擁去幫襯。不過,近日就有連登仔話趁住復活節長假期,約埋「女神」一齊去幫襯,點知發現「龍門」收貴價兼踢爆佢疑似假告急,搞到班一向不願接受真相嘅「龍粉」都幫唔落。

話說網民「愛或情借來填一晚」同「女神」喺正常晚飯時間7點半去到「龍門」,「女神」原本想食價值 88蚊嘅梅菜蒸鯇魚,侍應都話賣晒,就叫佢加多50蚊轉食鯧魚,咁喺無辦法之下咪唯有焗住食囉。佢哋等咗成個鐘未有嘢食上枱,等到侍應拎條魚出嚟,但又唔跟餐送埋個白飯,最估唔到原本跟餐送嘅白飯,侍應竟然會出張新單收錢。樓主本住「龍門」就快執笠嘅心情唔計較咁去支持,但結果當埋單時,餐廳阿姐就同佢講:「多謝晒!下次再黎(嚟)幫襯。」又話4月1號執笠,阿姐呢個時候就唔覺意踢爆:「冇生意先執嘛,而家有你地(哋)支持咪繼續囉,記得多啲黎(嚟)喇!」有網民則留言嘲諷「龍門」一條黃立鯧都賣成138蚊,「水魚價差唔多!」

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「龍門」假告急真劏客 「黃絲」變水魚

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦