點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

疑驚涉「初選」被捕 傳黎銘澤已走佬英國

攬炒派新民主同盟西貢區議員黎銘澤,佢日前被傳出好耐無蒲頭,疑似驚因為有參加違法「初選」,已靜雞雞離開香港去咗英國。面對坊間議論紛紛,佢噚日終於就喺fb發文,正式宣布會辭去區議員一職同退出新民主同盟,聲稱係由於區議員要宣誓一事,但事實上係點,大家心照啦。

黎銘澤在帖文仲講到自己鬼咁「正義」,聲稱今次宣誓係要「明目張膽竊取2019 年選舉結果」,「是在每位民選議員頸上架起一把刀」,所以佢考慮自身情況,認為自己可以承擔失去區議員一職嘅代價,決定成為站出來說「不」的人。但始終冇回應係咪已經走佬去英國,不少網友亦質疑佢心虛想走人,揶揄「唔想被捕,唯有避捕。」

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

疑驚涉「初選」被捕 傳黎銘澤已走佬英國

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦