點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

認同無綫節目老化需改善 阿姐:睇煮餸都睇到悶

阿姐指無綫老化包括很多方面,全部問題都要改善。(阿姐IG)

無綫一姐汪明荃向來是最敢言一個,她已不曾一次在台慶節目代員工發聲要求加薪,並指有山頭文化。對於大股東黎瑞剛對無綫非常不滿意,並提出的五大缺失,阿姐接受傳媒訪問指節目老化更需全面改善。

阿姐指老化包括很多方面,全部問題都要改善,直言自己睇煮餸都睇到悶,「晏晝、晚上乜節目都加煮餸,好悶,所以嘗試新嘢係好,要畀人新鮮感,好唔好冇所謂,都要試,要年輕要多元化,近年我都好少睇劇集,主要睇新聞,個個台都睇,CCTV都有睇。」

阿姐亦同意黎瑞剛所指的山頭文化,她說,「的確有啲地方我是同意,山頭太多,來來去去都係嗰班人,好多人冇機會,我覺得藝員係公司財產,啱就要用,以前casting係向製作部推薦藝員,而家調番轉,鍾意嗰個簽返嚟先,其實藝員部同製作部要緊密合作,將最大功用發揮,而家少咗好多偶像。音樂節目方面都係好可惜,嘉賓嚟唔到,唔夠全面。」

阿姐指現在看電視有好多不同方式,包括用手機和iPad都可以看到電視節目,「所以要針對年齡層和觀眾群組作出改變,否則改唔到特色,TVB底子係好,曾志偉入嚟,外面大卡士肯入嚟幫手,最大感受自己嗰日錄節目,隔鄰廠有余安安、袁詠儀做節目,大家支持TVB,好開心,希望做一個好騷,大家要針對問題,大股東開到聲,舊人要upgrade,我都不斷學新嘢,我支持公司。」

(點新聞記者陳惠芳報道)

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

認同無綫節目老化需改善 阿姐:睇煮餸都睇到悶

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦