點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

(有片)拍片助基層 張智霖張繼聰「犧牲色相」

拍攝花絮。

集香港十間電影公司合資拍攝抗疫片《總是有愛在隔離》,為電影基層人員作出支援。其中兩位男角張智霖及張繼聰,在戲中不惜犧牲色相、唱歌氹細路、浸足半日40度熱水、親身飛入車等等。

兩位男主角在戲中上演一幕「肉」帛相見搽蘆薈油。

兩位男主角在戲中上演一幕「肉」帛相見搽蘆薈油,Chilam直言:「幫人按摩都唔容易,特別阿聰啲肌肉咁厚⋯⋯真係每個行業都有艱難嘅地方。」而阿聰就話:「好在同Chilam熟,所以犧牲色相都唔尷尬,如果同其他冇咁熟嘅人,可能會就住就住。」提到犧牲色相,也不及浸熱水浸足半日,阿聰表示:「以為有桑拿戲好爽,點知浸完冇得按摩,同埋我覺得我地好似打邊爐個爐入面既雜菜,出晒煙!」Chilam又說:「我哋浸到暈暈地,其實一班負責拍攝的劇組人員同我地一齊浸,佢地仲辛苦。」

兩人指最大挑戰是其中一幕要唱大熱兒歌《Baby Shark》氹細路。

不過,最大挑戰是其中一幕要唱大熱兒歌《Baby Shark》氹細路,兩人異口同聲都説好難,阿聰笑言:「作為歌手唱開啲複雜嘅歌,要唱呢啲簡單嘅旋律係有難度;但Chilam辛苦啲,冇乜點聽過呢隻歌。拍呢套戲都好開心,可以試到好多唔同嘅嘢,飛車、打鬥、唱歌、捽油等等,平時好少一套戲會試到咁多嘢!」講到飛車打鬥,戲中兩人本為仇家,一見面就鬥過你死我活,有一幕講述兩人打鬥後逃走,阿聰因趕上車要飛身入車,為親身上演這一幕,即場跟武術指導學習。

智霖和張繼聰在抗疫片犧牲大。

(點新聞記者陳惠芳報道)

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

(有片)拍片助基層 張智霖張繼聰「犧牲色相」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦