點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

自爆內地入貨遭海關沒收 「黃絲」圍插周小龍「無骨氣」你點睇?

黃店老闆周小龍噚日喺fb發帖,稱東莞海關沒收其產品,抹黑內地官員。不過,此舉卻暴露咗佢嘅產品原來係內地製造,搞到有黃絲都留言叫佢畀啲骨氣。

此前,周小龍為「博出位」,喺位於荃灣嘅店內放置一座約兩米高、手持代表黑暴運動旗幟嘅所謂「香港民主女神像」,更親手插上「港獨」旗。開口埋口反中,身體卻幾誠實。周小龍噚日發帖聲稱自己係一個「和理非的生意人」,「經常都向其他生意人解釋,我們不應該為反而反打壓國內(內地)民企,不應該不發訂單到國內(內地)」。他又聲稱:「東莞海關反而打壓我產品,說我產品宣揚『黑暴』,把貨物全數沒收不得出境。」無端造謠啲貨物係俾內地官員「佔為己有」云云。唔少蒙在鼓裡嘅黃絲終於知道,原來Chickeeduck嘅產品係內地製造。「陳漢威」就話:「我有小小意見,香港製造可以嗎?成本貴就賣(貴)D(啲)。」周小龍就答:「收到。」而「Ming Ying Liem」就好明白佢咁話:「Feel到周老闆做咁多嘢唔係為利益的。」

如果真係咁,佢一路喺內地製貨係為乜?

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

自爆內地入貨遭海關沒收 「黃絲」圍插周小龍「無骨氣」你點睇?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦