點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「黃絲」移民一鑊泡大呻難頂 網民譏:宜家玩緊煮飯仔咩

一向喪失理性嘅「黃絲」就梗係唔理三七二十一,就算無本事都要跟人一齊移民,最終去到外國一事無成仲大呻自己變成失業流氓,兩頭唔到岸咁半天吊。除咗歐美等地,有啲「黃絲」去過幾次台灣旅行就以為當地生活同香港無乜分別,於是就盲舂舂咁跟住移居去台灣,但去到又發現理想同現實根本係兩回事,跟住又話日本職場文化相當「獨特」,點知又頂唔順當地嘅生活壓力喎, 最後仲急急腳咁趕返香港。

「黃絲」們真係搞笑呢頭就話「無將來、無自由」而走,轉過頭去了又即刻返嚟香港,睇得出佢哋根本無好好計劃過,難怪網民「JANE1983」都鬧:「移民唔係玩,連根拔起,遠走他鄉,一定係想喺嗰度過。兩下後悔又返來,細路哥咩。」「angiehouse」就話:「覺得急於走嘅人係為啖氣。」「黃絲」喺香港生活時已經怨天怨地,去到外地又抱怨呢樣嗰樣唔及香港好,真係好難服侍!

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「黃絲」移民一鑊泡大呻難頂 網民譏:宜家玩緊煮飯仔咩

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦