點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「黃絲偽人」圍爐 杜汶澤「包養」王宗堯

官司纏身的「黃絲」藝人王宗堯早前喺fb扮死狗求「懲罰」,話要支付龐大的律師費用喎。話口未完,王宗堯已泊到碼頭,成為「偽人」杜汶澤旗下「喱騷」收費平台,首位包薪藝人。王宗堯更識做轉發老闆的post,更留言稱:「不得不心存感激自己仲可以以一個香港人身份為傲。」搞咁多嘢,咪又係借周柏豪過橋呃Like啫。

話說身在台灣的杜汶澤見到王宗堯開Post周圍乞,於是就打俾杜太(田蕊妮),叫佢約宗堯,同佢傾下長期合作計劃,仲話希望會有人唔抵得,出高價爭喎。大佬呀,有人要就唔駛乞啦,結果佢老婆兩三下功夫就搞掂,杜汶澤噚日再貼出田蕊妮與王宗堯的合照,話:「各位觀眾我正式宣佈,王宗堯由今日開始,成為本台第一個包薪合約藝人!」仲話佢哋台以後靠晒王宗堯㖭!當然引來唔少「黃絲」留言支持話課金啦。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「黃絲偽人」圍爐 杜汶澤「包養」王宗堯

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦