點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

漫畫|流膿牆

「流膿牆」為修例風波中暴徒張貼暴語而霸佔牆壁的新詞。

 

話說香港《蘋果日報》創辦人黎智英於8月10日被拘捕,警方帶同搜查令到《蘋果日報》公司搜證,未知係咪有人為借題炒作,於網上鼓動一眾黃絲盲目入市,一班蟹貨咗好耐嘅大莊家,見咁多多春魚當然高興「多謝你呀028X」,第二日大莊放貨就高位噠番落地,黃絲死忠個個高位入貨中晒招,苦不堪言叫人托返高個價喎。

 

正所謂「一日有毒果,唔呃你呃邊個」,搜證次日(11日)一嚟就要印55萬份咁話,吹噓到一紙難求,但12日卻只印25萬。喂,真係咁好賣做咩印少一半㗎,有網民亦出Post叫人咪三分鐘熱度,人哋印25萬份架!其後印量愈出愈少,係咪咁多人支持就「心照」啦~

 

呃完股市不成、再呃銷量不成,就一於呃落廣告搵真銀!將「流膿牆」光環印到報紙上,一眾黃絲雙眼被閃盲一樣,紛紛話要落廣告支持,有人甚至乎搞眾籌廣告費。

 

其實被人呃得咁心甘命抵,我哋啲正常人真係好難捉摸,唯有食花生睇呢個龐氏騙局2.0,不!應該是「真.黎氏騙局」點收科囉。

 

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

漫畫|流膿牆

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦