點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

漫畫|戰時定現時炸彈?

昨日又發現戰時炸彈,經過警方一日的嚴謹處理,終於都順利拆除,真係要向警察致敬!多謝晒,辛苦晒。

 

然而,有無人有疑問,點解咁多二戰未爆炸彈留落香港呢?我哋來上一課粗淺嘅歷史課:二戰時日本皇軍侵華,當時在香港嘅英軍無大力抵擋選擇放棄保衛,聯合軍就派空軍嚟「空襲」救港,唔少未爆炸彈就係當時留落嘅。

 

單係今年至少發現三枚,有兩枚都係美製炸彈,到底當時係救港定炸港就不得而知,不過正所謂炸人哋地方就點都闊綽啲嘅,由美國對暴動同疫情嘅做法,就知啦。

 

再加上香港唔少反對派喜勾結外國勢力,向年青人洗腦搞到唔少人認賊作父,外國月亮特別圓咩都係好嘅,自己地方有少少改變就不滿,又要求外國干預又講香港有幾慘咁,最終就係慘害香港嘅自主性,呢班搞事頭目係國安法一出之後,又賣資產又唱衰港元人民幣,自己就走佬,留低班「信徒」係香港搞搞震,一邊呃佢哋同政府對抗,一邊就又籌款又眾籌又公投咁吸盡佢地啲血汗錢,有怨氣又出嚟破壞香港安寧,咁嘅做法,係咪同二戰遺留在港嘅炸彈一樣,想等待機會爆大鑊,食住花生等睇戲呀!?

 

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

漫畫|戰時定現時炸彈?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦