點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

漫畫 | 黃圈新詞「着草」

今日要同大家講嘅黃圈新詞,就係「着草」。

「着草」一般解釋為逃避債主、執法人員、仇家等等,而離開原本身處嘅地方,去第二啲地方匿埋。

近日有傳媒爆料,亂港頭目謀着草路線,多條路線都被爆大大鑊,其中大頭目黎智英就第一時走出嚟講「如果我走咗仲使做人?」咁話,但明明早前佢先入稟法院要申請離港被拒,咁反口覆舌都得?

呢啲大話當然呃唔到大眾市民,係網上引起唔少人嘅討論,有網民就話佢哋搞嘅乜鬼公投、訴求、上街都全部無人支持,佢果九千幾「手足」即刻變Condom,有啲網民本來半信半疑,但依家有埋着草路線嘅報道,都好難叫人信黎智英講嘅囉。

據喺台灣專為流亡暴徒提供工作的餐廳「保護傘」稱,已有超過300名暴徒流亡到台灣,大都沒有工作收入,而當中有不少是得不到乜乜「手足基金」嘅資助。

肥佬黎等頭目真係謀定着草過去,唔通同呢班流亡暴徒以及林榮基相聚?一個賣報紙一個開書店,係香港搞黃圈失敗,莫非想去壯大台灣嘅黃圈?唔係呀麻。

 

 

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

漫畫 | 黃圈新詞「着草」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦