點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

漫畫 | 黃圈新詞「洗黑錢」

 

以前講嘅洗黑錢,基本講嘅都係:存入不同帳戶轉出再轉入自己名下、開個空殼公司做假交易、投資轉賣一啲古董藝品等難以估價嘅物品,同利用賭場籌碼換成現金等等嘅不法行為,但自從黃圈出現之後,就連「洗黑錢」都多咗個講法。

 

話說警方近日偵破一宗億元洗黑錢案,咁啱得咁橋又係借乜乜物物手足基金個名嚟行騙。警方根據線報追查一對情侶嘅銀行戶口,發現佢哋持有嘅兩個銀行戶口,由上年10月至今年5月嘅七個月之內,懷疑被用作清洗共3.64億元嘅的犯罪得益。被捕情侶分別為報稱無業嘅32歲男子,以及22歲就讀中文大學傳理系四年級女子,兩人喺將軍澳一單位同居。警方正追查資金來源,以及是否同支持黑暴資金有關。

 

其實早在年多之前,黃絲暴徒已經搞過「數字基金」、「X火」呢啲籌款平台嚟呃呃騙騙。「數字基金」就被傳媒踢爆帳目問題多多,啲錢都係用喺行政費同購買音響設備,仲搞到佢哋「自己友」眼紅內訌。「X火」就直頭斷正,四人涉洗黑錢被捕, 7千萬資金被凍結。

 

根據香港法例,洗黑錢屬於刑事罪行。根據《販毒(追討得益)條例》(第405章)以及《有組織及嚴重罪行條例》(第455章)規定,任何人如知道或有合理理由相信,任何財產(包括金錢)是販毒或可公訴罪行得益,而仍處理該財產,該人便干犯清洗黑錢罪行,最高刑罰為罰款HK$500萬及監禁14年。

 

要避免墮入洗黑錢陷阱,有以下三點要注意:

 

第一、勿替他人開立銀行戶口

第二、勿借出自己銀行戶口予他人使用

第三、勿將戶口資料向他人透露

 

不過,如何防止墮「黃絲基金」嘅洗黑錢陷阱呢?唔好信「咪捐就得啦」!

 

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

漫畫 | 黃圈新詞「洗黑錢」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦