點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

中年好聲音|演唱葉麗儀《上海灘》 李佳高分出線

李佳愈戰愈勇。

無綫真人騷《中年好聲音》,昨晚(26日)一集進入十強激戰首個回合《煇黃經典》,最終愈戰愈勇、來自上海的李佳憑唱《上海灘》獲得全場最高分87分,並獲得回合MVP,以12分累積排名分遙遙領先。而十強首位被淘汰是年青時曾參加新秀歌唱比賽的丁文俊。

上一回合已獲取高度評價的李佳,一開唱已「聲」勢逼人,評審張佳添不但聽至眉飛色舞,事後更大讚:「開咗個好聰明嘅頭,用一個好soft嘅頭lead咗入去先,淡定咗個人先,入咗件事先嚟『浪奔浪流』,否則會有啲危險,因為好難唱得好過原唱,你做到八成,呢個唔係批評,係讚美,八成係very good。」周國豐則分享葉麗儀當年灌錄《上海灘》小秘密:「有啲分係畀你夠膽死,嗰時葉麗儀淨係唱『浪奔浪流』呢四個字,喺錄音室都唱咗兩個鐘,淨係四個字都可以唱死人。」

張佳添對李佳讚不絕口。

另外三位表現亮眼選手還有龍婷及支嚳儀。首次獻唱廣東歌的龍婷,不但標準咬字讓評審喜出望外,其「焚心以火」四字帶出的穿透力,更令伍仲衡眼前一亮。而十強首位被淘汰的是獻唱《網中人》的丁文俊,被舒文點批唱歌欠缺大細聲及層次的他,獲得75分全場最低分。對於自己成為首位出局者,丁文俊笑指「賺咗好多」。

龍婷首唱廣東歌,交出好成績。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

更多報道:

中年好聲音|郭偉亮批評唱歌無變化 吴大強信心不受打擊

中年好聲音|《不再猶豫》MV點擊破13萬 吳大強圓夢多謝胞兄

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

中年好聲音|演唱葉麗儀《上海灘》 李佳高分出線

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦