點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

(有片)張敬軒疫情停騷一度失眠 直言欲請張竹君睇騷

張敬軒疫情停騷一度失眠,直言欲請張竹君睇騷。(大會供圖)

張敬軒THE NEXT20演唱會,進入第4場,軒仔連續三晚都同觀眾訴心聲,坦言不想再於張竹君醫生口中聽到他的名字。

軒仔於演唱會上跟觀眾交流,其實今次疫情緩和補場,他有跟公司表達意見,「不如我哋搵過個時間再開啦,我真係唔想再喺張醫生個口聽到『張敬軒』呢三個字。我哋同事係咪可以送張飛俾張醫生睇?佢呢三年都好辛苦。我又好擔心明明大家好開心睇演唱會,我哋又好辛苦做好個製作,但係好多不明因素之下,令大家有人身安全憂慮。一月份暫停個騷後,我好多晚都好難瞓得着。公司同我講,退飛觀眾唔夠3%,我喺呢度真係要多謝大家,多謝每位觀眾喺呢二十年裏面,對我嘅包容同愛。」

張敬軒疫情停騷一度失眠。(大會供圖)

第二晚及第三晚,軒仔請來吳林峰及洪嘉豪做嘉賓,第四晚更請樂隊DEAR JANE。洪嘉豪上台時向軒仔表白沒有張敬軒就不會有洪嘉豪,他更特別送上鮮花及感謝。軒仔接過花就口多多話,「長話短說啦,你送花俾我,我都要回個禮。」然後將跟隨自己多年的紅色咪送給嘉豪。

(點新聞記者陳惠芳報道)

相關報道:

(有片)紅館個唱重啟 軒仔獲林明禎送榴槤合唱《只是太愛你》

5月重返紅館入場觀眾須減半 張敬軒加碼唱足16場滿足歌迷

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

(有片)張敬軒疫情停騷一度失眠 直言欲請張竹君睇騷

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦