移民講人系列|移英港人呻捱熱浪頂唔順 同路人獻計降溫

【點新聞報道】英國正遭熱浪侵襲,好多地方都無冷氣,有移民英國的港人大呻頂唔順,指自己住頂樓,夏天屋內溫度達到38度,搞到有家歸不得。

由於傳統英國房屋設計以保暖為主,當地逾九成家庭並未安裝冷氣機,面對酷熱天氣,根本無處可逃。該名移英港人在fb專頁「英國香港人生活交流區」發文稱,「住喺二樓頂樓,夏天38度,日頭唔返屋企。冬暖夏熱!」

不少移英網民同病相憐,「我工作室在屋企下面,上次已經去到37度,星期三四如果有39度,相信會上升至42度或以上!」、「我頂樓係廚房,熱到飯都煮唔到」、「住屋仔都唔見涼得去邊,即使日頭冇開窗簾冇開窗都一樣好鬼熱,可能因為全日我屋企都有陽光直接照射到啦,朝早曬客廳下畫曬廚房」、「頂樓特別熱」。

有網民則教路降溫,「唔好俾太陽曬入屋,閂哂D窗,就無咁熱。夜晚外面涼番,就開哂D窗散熱」、「我住1/f apartment,對東南同西北,開哂窗,有風對流都幾涼,唔熱」、「出街或超市行吓啦!」、「日頭唔開窗簾唔開窗架,日落後放風扇喺窗邊向外吹,咁間屋就唔會咁熱」。

有網民勸樓主安裝冷氣機,「夏天日照好長,裝冷氣吧」、「老實實天台裝移動冷氣仲容易」、「開移動冷氣」。

收藏 收藏
取消收藏 取消收藏

移民講人系列|移英港人呻捱熱浪頂唔順 同路人獻計降溫

收藏 收藏
取消收藏 取消收藏