移民講人系列|還min pay撈唔掂移加港人 認對移民幻想破滅 稱回流更珍惜香港

【點新聞報道】俗語有指「生在福中不知福」,永遠是擁有時不懂得珍惜,失去後才知道珍貴。有從加拿大回流返港的港人,以過來人身分發文稱,以前在香港時,通常都只是見到這個地方的缺點,但當遠赴他鄉後,再回首才發覺香港的好,「原來以前嗰度都有好多好好玩、仲好有活力添。」樓主慨嘆「人只有真正經歷過失去,先至會清清楚楚睇返自己曾經擁有過啲乜。」

有回流港人在社交平台發文,指與同樣待過加拿的朋友傾談,發現在當地營營役役,卻只能以最低還款額過活,有種撈唔掂嘅感覺,反之回流後,更加接受而家的香港,「前兩日同朋友吹水,話喺加拿大住咗幾年,一直 min pay 真係有種撈唔掂嘅感覺。發現一個幾得意嘅現象,就係好多人經過ab之後?唔係話愛,只係更加接受而家嘅香港。」

樓主反思後,認為當地可能同「失去」有關,指當初不懂珍惜香港,總對移民充滿幻想,惟現實卻充滿骨感,「我哋由細到大擁有嘅環境、朋友、親情,因為平時太理所當然,總會覺得本來就係咁嘅樣,根本唔會特登去珍惜。而家喺加拿大呢個地方住得耐少少,反而仲容易同身邊嘅人一齊抱怨:話呢到制度唔掂、嗰個福利養懶人。」

樓主認為,世界根本沒有一套完美的系統,「以前喺香港當你身處其中嗰陣,你雙眼望到嘅,通常都淨係得佢唧缺點;但到你離開咗、進入另一套全新嘅環境系統之後,你一開始確實會被呢個新環境嘅優點吸引,但日子耐咗,新系統嘅問題亦會慢慢浮晒出嚟。呢個時候你再擰返轉頭睇以前嗰套環境系統,反而會發覺:『咦,原來以前嗰度都有好多好好玩、仲好有活力添。』純粹係當時習以為常,根本睇唔到。」

最後,樓主有感而發地表示,「人其實真係永遠覺得舊愛最美。但呢種懷舊,通常唔係因為舊時嗰個地方真係十全十美,而係因為人只有真正經歷過失去,先至會清清楚楚睇返自己曾經擁有過啲乜。」

收藏 收藏
取消收藏 取消收藏

移民講人系列|還min pay撈唔掂移加港人 認對移民幻想破滅 稱回流更珍惜香港

收藏 收藏
取消收藏 取消收藏