點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

COLLAR集訓準備開騷 Ivy:感覺好似一家人

COLLAR推出今年首支團歌

【點新聞報道】成軍兩周年的樂壇女子組合COLLAR,即將於3月22至24日,在九龍灣國際展貿中心舉行《COLLAR CRUSH LIVE 2024》演唱會。現進入倒數階段,7位成員Marf邱彥筒、Gao沈貞巧、Day許軼、Candy王家晴、Winka陳泳伽、Ivy蘇雅琳及Sumling李芯駖,除了連月來積極排練,昨日(8日)亦推出年本度首支團歌兼演唱會主題曲《Back In The Game》。

日前,COLLAR到大埔拍攝新歌MV,重返出道首支團歌《Call My Name!》MV拍攝舊地,7人異口同聲表示勾起出道時不少回憶。Marf最大感受是各成員狀態、樣子都不同了,她說:「睇番《Call My Name!》嘅片,我哋個樣唔同咗好多,瘦咗、firm咗,好有趣。」

Marf覺得大家外型都變了。

新歌繼續勁歌熱舞,COLLAR更言舞步是有史以來最複雜。演唱會舉行在即,COLLAR表示非常期待。

Ivy對近來集訓,感覺似變了家人。

Ivy指:「一直以來都無間斷咁做訓練,每日都同大家一齊,感覺好似一家人,好開心,未試過連續日日都見到大家。」Sumling透露近日band rehearsal時,各人感動到眼濕:「唔知係咪好耐未試過圍埋咁唱歌,特別感動。」7人預告演唱會當晚可能忍不住喊,笑言會袋定紙巾。

此外,提到演唱會門票反應熱烈「一票難求」,對此COLLAR多謝大家支持,當中Winka表示:「我都好難畀飛親朋戚友,但係開心嘅煩惱嚟。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

COLLAR集訓準備開騷 Ivy:感覺好似一家人

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦