點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

見到梁釗峰便開心 馮允謙:佢似Snoopy

Jay練出麒麟臂。

「唱作歌手」馮允謙(JayFung)昨晚(26日)在紅館舉行第二場演出,蔡一傑、ANSONBEAN、Jer@MIRROR、洪卓立、肥仔@ERROR、Tim@Dear Jane與太太楊洛婷、應智越(細貓)等捧場,他們不但在Jay勁歌熱舞時,起身跟住跳舞,完場後跟Fans一樣不肯離場,還起哄大叫「JayFung」和「Encore」,Jay再度出場,演唱他作曲填詞的英文歌《How many times》,大派心心。

林明禎換上紅色晚裝更惹火。

連續兩晚擔任表演嘉賓林明禎,這晚換上全新紅色貼身裙,大騷身材和美腿,她與Jay貼身舞火辣升級,最後兩頭靠近幾乎咀咀時關燈,全場尖叫。而另一位表演嘉賓梁釗峰出場,亦令全場氣氛急升。他們合唱《我好想你》後,釗峰透露與Jay首次約會是一起去欣賞填詞人周耀輝老師的音樂會。釗峰揚言Jay在他我心中很重要,又說:「佢身邊每個人都愛惜、關心和照顧佢,係有原因。幾年前佢生日,我模仿佢錄過嘅一段旋律,唱咗句生日快樂嘅訊息畀佢。正常都係覆一句多謝,最多畀埋心心,但佢唔只畀心心,仲錄返條影片畀我,一齊睇。」

林明禎與Jay這幕令人充滿遐想。

台上熒光幕播出Jay將多謝的說話用英文唱出,非常可愛。釗峰又說:「有一次拍節目,佢話:『我每次見到釗峰都好開心、好想笑,佢個樣好似Snoopy。』」身旁的Jay搶着說:「真係好似,好可愛,所以我叫佢『Snoopy』!」釗峰無奈地說:「喺Jay心目中我係一隻可愛小狗!」全場爆笑。Jay強調:「唔係可愛小狗,係Snoopy,地位係好高架!」其實Jay是Snoopy迷,釗峰送他Snoopy擺設,對他說:「你放喺枱頭,代表我。」

釗峰送Snoppy給Jay。

昨日Jay台上兩度灑淚,當他唱《Days,They've Gone Too Soon》時,表示感激父母支持他追夢,說:「Daddy媽咪,我今日夢想成真,我企喺呢度⋯⋯(全場掌聲和歡呼聲)聽唔聽到?雖然我唔係做醫生或者好叻,但我真係好鍾意音樂,多謝你哋畀機會追我嘅夢想。」他邊說邊抹眼淚,除了唱歌還吹奏一段口琴。另外唱《Keep on fight on》時表示這歌是他在谷底時,歌詞給他很大安慰,唱到一半就忍不住喊,觀眾拍掌鼓勵。演唱會尾聲,Jay邀請全場觀眾開手機燈,自拍星海大合照。

Jay兩度落淚。
釗峰說Jay值得大家愛錫。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

更多報道:

紅館個唱未開售先加場 馮允謙開心大叫「好Crazy」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

見到梁釗峰便開心 馮允謙:佢似Snoopy

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦