點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

(有片)鄭欣宜紅館開唱 遭Do姐追問戀事認「拍拖」

鄭欣宜(Joyce)紅館演唱會昨晚(16日)開鑼,全場爆滿,這晚特別嘉賓是鄭裕玲(Do姐)。不是歌星的Do姐於台上與Joyce玩「大問答」互揭感情秘密,妙問妙答,全場爆笑。

Joyce演唱《你是什麼時候開始不愛我的?》和《恐懼蠶食心靈》時,一對男女舞者在台上灑水的裝置中跳舞,演一對吵架情侶,全身濕透。之後Joyce介紹昨晚表演嘉賓Do姐時,全場歡呼。她們向四面台觀眾打招呼,Do姐說:「我好開心你請我嚟做嘉賓,我都覺得我非常有資格,因為喺你未出世,肥姐大肚嘅時候,我已經知道你嘅存在,睇住你長大。不過,演唱會嘉賓要唱歌喎!」Joyce笑說:「唱歌跳舞呢啲粗重嘢交畀我做。其實我請你嚟做嘉賓另有目的,我想請你咁有份量嘅嘉賓上嚟講嚇我,教訓嚇我!」Do姐想了一會,說:「我又無察覺你有乜唔好,不過我收到風,你鍾意夜瞓又好晏起身,你要學嚇Do姐早睡早起,呢個歲數都Keep得唔錯!」觀眾拍掌。Do姐續說:「憑良心講,欣宜無嘢唔好,睇佢長大,佢好尊重自己嘅體態,佢做返自己,我好開心。佢對於鍾意嘅事,即係唱歌演出,會付出100% ,叻女到喺紅館開演唱會,唔止一次,係兩次……(Joyce在旁細細聲更正『係第三次』)三次添!我引以為傲。」

Do姐表示自己不會表演唱歌,建議與Joyce台上玩「大問答」,隨即問Joyce揀愛情還是事業?Joyce表示兩樣都要。她反問Do姐揀電視台定電台,Do姐亦都兩樣都要。Joyce追問哪一樣賺錢更多?Do姐說:「依家本人做嘢係為興趣,最緊要我開心!」全場掌聲。Joyce再問:「TVB定ViuTV?」觀眾立即起哄,Do姐說:「梗係『開電視』啦!我就嚟要拍旅遊節目!」

Do姐問揀偶條件,Joyce表示會揀較高大和肥肥哋嘅男仔。Joyce問:「如果得個一水泡,你救Jackson Wang定姜B?」Do姐說:「最近多咗個任時完,不過佢哋識游水,唔使我擔心。(點解IG淨係follow佢哋唔follow我?)時機未成熟。」Do姐反擊:「你到底有無拍拖?」Joyce反問她,Do姐說:「我有拍拖,我同現場咁多人拍拖,我覺得呢種拍拖關係最好。佢哋鍾意我,我又鍾意佢哋,我哋又唔會嗌交!咁你有無拍拖?」Joyce照辦煮碗回答,全場爆笑。最後Do姐祝福Joyce繼續努力,舉行更多成功的演唱會,然後二人咀嘴擁抱。

Joyce見到Do姐即行大禮。

昨晚Joyce原定以《女神》作結,但她落台後觀眾不肯離場,不斷大叫Encore,她換上便服牛仔褲再度出場,與觀眾一齊做心心手勢影大合照和多唱一首《半份關心》,為首場劃上句號。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

鄭欣宜推出個騷主題曲 自評MV倒模石像胸太大

久別重逢Do姐開心 城城提醒大家防網騙

點聞1分鐘|港產賀歲片上映 Do姐對碰黃子華

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

(有片)鄭欣宜紅館開唱 遭Do姐追問戀事認「拍拖」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦