點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

移英連登仔搭長途巴肚痛 「大爆發」後遭成車人嫌棄

人有三急最怕要搭長途車!一名移英港男近日在英國搭乘長途巴士時,上車不到10分鐘即便意來襲,他衝往車尾的廁所「大爆發」。惟當他從廁所出來後,發現成架巴士都係自己如廁的異味,車上部份乘客攞紙巾掩住個鼻,連司機都聞到要開大個冷氣,令事主大感為尷尬。有網友揶揄「隔住個mon都聞到陣味」。

事主日前在「連登」討論區發帖指,自己正喺英國坐長途巴士National express落倫敦,點知上車不到10分鐘突然絞肚痛,好彩巴士車尾有廁所。佢原本諗住到落車先解決,但他最終都頂唔到衝咗入廁所,形容「一坐低就爆咗出嚟」,份量好似「儲埋幾日」咁。

然而,當事主離開廁所後,發現成架巴士都瀰漫著自己如廁的異味,部分坐在廁所附近的乘客都用手掩口鼻,並一直望著他;返回座位後,他見到一名黑人乘客亦攞咗張紙巾㩒住個鼻,甚至有乘客噴香水,連司機亦刻意調大車廂冷氣。其後,有男乘客欲前往如廁,但事主發現對方「入咗廁所10秒都無就出返嚟」。令事主大為尷尬,不知點點算好,話「仲有兩個幾鐘先到......而家仲要塞車,我想落車啊......」。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

移英連登仔搭長途巴肚痛 「大爆發」後遭成車人嫌棄

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦