點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

黃店盆菜畀漏燒味 黃絲嬲爆「冇下次」

年三十晚,一家人食團年飯可以話係每年嘅最重要項目。不過,買咗「黃店」盆菜嘅「黃絲」今年嘅團年飯食得並不順暢,可謂未過年先中伏。位於北角嘅黃店「人人和平小飯店」的一批賀年盆菜竟放漏了整份燒味斬料,雖然事後跪低道歉,可惜黃絲唔收貨,講明冇下次。

「人人和平」的fb專頁於年三十傍晚發文表示要「自動投案」,指當日一批四人用盆菜(價值$868/個)「漏了俾燒味斬料」,為此向受影響客人致歉,又表示客人如果在附近可私訊聯繫,飯店會「補返畀你」;如客人已經離開了北角,就會「下次再補償返」。

事件引起熱議,不少黃絲留言批評飯店做法,「下次....即係要幫襯多一次?」、「會唔會按比例退番啲錢好啲呢」、「離開左北角都應該送番客,乜野叫誠信」。同時,也有「受害人」留言鬧爆「我3:50pm攞4人盒菜,今晚食時先發覺無燒味,其實張單有留我個電話,點解唔直接打俾我?我而家睇到你個post先知,真心有d嬲」。有眼利網友就嘲諷飯店貼出的補償「燒味斬料」相片,話「啲雞好生猛」、「你隻雞好多血水喎」,直斥是「垃圾黃店」。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

黃店盆菜畀漏燒味 黃絲嬲爆「冇下次」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦