點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

郭卓堅搞「爺孫戀」 與KOL「老婆」反目互插

現年82歲的「長洲覆核狂」郭卓堅,日前被55歲黃絲 KOL曹敏儀開咪炮轟「人面獸心、好色」,郭聲稱每月花2000元「聘請」曹女做文宣,但一年多以來被曹女苛索買蘋果新款手機、衫、鞋、袋及租屋讓她住,後來因再無錢予曹女,她便「發爛渣」。但曹敏儀反駁稱,比她父親年紀還要大的郭卓堅好色,二人維持一年多行街、睇戲、食飯及曾付一次酒店房租的交往,直至她因申請司法覆核「明日大嶼」被高等法院拒絕兼要支付16萬訟費,郭拒絕負責任,二人的「忘年關係」才破裂。

記者問郭二人的關係,郭稱:「手都未摸過佢(曹敏儀),(佢)以前有去屋企探(我)」,郭更稱以二、三百元支付他居所對面的度假屋給曹女住,並以每月2000元聘請她做文宣,他被曹女苛索購買兩部手機、衫、鞋、袋等:「我每個月頭大概要用幾千蚊,佢又話要買個蘋果手機最新型號,我又買咗(畀佢),佢話畀咗個女用,我又買多個,佢結過婚,哎呀,佢好多嘢,唔夠錢又嚟喇,又話無衫着,要買乜,買袋、要買鞋果啲衰嘢」。記者質疑二人關係親密如男女朋友:「咁唔係嘅,我有啲嘢要搵佢做,我電腦、手機,好多嘢要搵佢幫手。」

至於被曹敏儀指郭卓堅要陪她去英國開餐廳及開民宿救手足卻食言,郭稱要曹女讀老人科,有一技之才,但對方唔去學唔去讀,直指「我有錢都唔可以有要呢個包袱。」

曹女怒吼反駁指責郭卓堅大話連篇,指自己未入住他租的度假屋,但承認曾與一眾朋友到長洲,郭卓堅在長洲的酒店租了一間海景房讓她過一晚,曹敏儀更大爆郭卓堅好色:「佢曾經話香格里拉好平,一萬定兩萬瞓一晚,佢想瞓我?踢佢出去!」

歡迎到Apple/Google play store下載 「點新聞」app

iPhone App: http://apple.co/2MxsmE1

Android App: http://bit.ly/36EmZtD

華為App: https://urldra.cloud.huawei.com/ezfJy81ETm

或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

郭卓堅搞「爺孫戀」 與KOL「老婆」反目互插

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦