點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

阿Mo危殆So Ching缺席開工 COLLAR復工齊望有好事發生

COLLAR首日復工。

MIRROR在紅館演唱會發生嚴重意外,MIRROR連COLLAR即時停止所有活動。直至昨晚MIRROR及COLLAR同時被召回電訊盈科位於九龍灣的公司開會。COLLAR今日(4日)便率先復工,到商台接受《叱咤樂壇》直播及之後的《一圈圈》訪問。但成員之一So Ching未有出現。

So Ching(蘇芷睛)是李啟言(阿Mo)的女友。今日現身只有有隊長沈貞巧(Gao)、蘇雅琳(Ivy)、許軼(Day)、王家晴(Candy)、李芯駖、邱彥筒(Marf)及陳泳伽(Winka)。她們於中午乘車到達商台,未見經理人戴穎陪同。她們落車後即進入電台,全程不發一言,但仍有向守候的傳媒揮手。

節目開始時,COLLAR就意外發表感受,隊長阿Gao說︰「好衷心咁多謝大家好關心我哋,我哋收到好多唔同界別嘅人嘅鼓勵,同埋收到你哋嘅愛。我哋OK嘅,希望大家都平安,希望好嘅事會發生。我哋會帶住大家嘅力量去努力,繼續做好,散發正能量。多謝大家咁關心佢(So Ching),希望大家可以繼續相信佢哋,同埋支持佢哋,畀少少空間同埋時間佢哋,相信佢哋會好嘅。」今天生日的Ivy坦言從前不相信生日許願,但今年要許下兩個願望,包括大家都身體健康及將平安送給So Ching、傷者及所有表演者。

COLLAR為So Ching打氣。

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

阿Mo危殆So Ching缺席開工 COLLAR復工齊望有好事發生

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦