點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

陳法蓉得「桃花王」 被爆享受被追求嘅感覺

陳法蓉得「桃花王」,朱茵及蔡少芬分別被封為「遲到王」及「不醉王」,至於洪欣成為「易嬲王」。圖為陳法蓉。

蔡少芬、朱茵、陳法蓉及洪欣組成女團「港普F4」,演出內地真人騷《請吃飯的姐姐》,日前她們接受考驗,選出最多人追、最易嬲、最不守時、最飲得、最易呃及最囉嗦、最有錢等人選,結果由陳法蓉得「桃花王」,朱茵及蔡少芬分別被封為「遲到王」及「不醉王」,至於洪欣成為「易嬲王」。

朱茵說:「佢(即陳法蓉)不停享受被追求嘅感覺,如果唔係,佢已經結婚。」而陳法蓉亦笑言自己實至名歸:「我有好多人追,但我唔鍾意嘅話我會拒絕。她同時入選「囉嗦王」,蔡少芬說:「例如我哋今日要嚟呢個地址咁吖,佢會好詳細咁問完一次又一次,囉唔囉嗦吖!」

講到「遲到王」及「不醉王」則是朱茵及蔡少芬。蔡少芬指:「例如我哋約佢(朱茵)半個鐘後見,佢通常三個鐘後先出現,甚至乎唔出現,有了女兒會準時咗,但都係會遲。」朱茵笑說:「因為我係大人物!」被封「不醉王」的蔡少芬,直指其他三位好姊妹是「老人家」,只顧養生,不喜歡飲酒,她說:「我係時代感、年青一輩,我會飲紅酒或者啤酒。」朱茵又指她最愛錢,還很節儉,所以她們一致認為她是富婆。

洪欣當選「易嬲王」、「易呃王」及「口疏王」,蔡少芬笑指洪欣:「佢守唔到秘密,尤其是佢嬲起上嚟發顛嘅時候,乜爆晒出嚟。」

(點新聞記者陳惠芳報道)

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

陳法蓉得「桃花王」 被爆享受被追求嘅感覺

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦