點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

許智峯生日講風涼話 戥獄中尹兆堅心酸

攬炒派當初信誓旦旦強調「兄弟爬山、齊上齊落」,但事實就大難臨頭各自飛,棄保潛逃到澳洲嘅民主黨前成員許智峯堪稱當中的人辦,他噚日在fb晒出女兒親手畫嘅生日卡,話係生日收到最開心的禮物。但諗起喺香港嘅戰友,就感到心酸,「有多少個獄中過生日的爸爸,不能如此緊抱女兒的手?又有多少個孩子以淚洗面,每日期待爸爸回家?」佢講嘅咪係正被還柙嘅前黨友尹兆堅囉。

許智峯在帖文話,尹兆堅是與自己生日差一天的爸爸,以前做議員時,立法會辦公室嘅同事總會買蛋糕,為佢哋兩個慶生。佢話自己想念阿尹、同事、「手足」,希望對方一切安好,又話唯一生日願望係「自由地回家,回到光復的香港」云云。一邊享天倫一邊講風涼話,難道佢不覺得羞恥?

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

許智峯生日講風涼話 戥獄中尹兆堅心酸

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦