點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

爆黃店「軍火佬」曾性騷擾 女「手足」遭報復暴打

好耐冇食過咁大粒花生!話說黃圈喺復活節期間搞咗個「窮L市集」,吸引多名黃店檔主聚集擺檔,其中一名檔主「軍火佬」上周六就喺市集直播宣傳,點知佢去到另一檔由「hk9cake」同「Yellowbirds.hk」合租嘅檔口嗰陣,就疑似性騷擾兩名睇檔嘅女「手足」,話人哋「着得衫多唔夠靚」,鏡頭後不斷單單打打話人偽黃、「呀(阿)豬呀 (阿)狗都自己係『手足』」,又人身攻擊兩位睇檔女「手足」,仲一腳踢埋佢哋個檔口。而僱用該名女「手足」嘅黃店「Aromafairy」就將事件擺上「連登」公審。

雙方係社交平台開咗幾日火之後, 「Aromafairy」就喺社交媒體貼出其中一名涉事女「手足」俾人打到周身傷送入醫院嘅相,質疑件事係「軍火佬」搞出嚟。「軍火佬」矢口否認搵人打女「手足」,仲話「要玩(嘢)我咩都陪你地(哋)。」而女「手足」事後就好委屈咁話希望大家勿內鬥,互相尊重喎。其實呢啲口同鼻拗嘅嘢喺黃圈已經多不勝數,有網民睇完就得啖笑,話呢個圈真係好多白卡黐線佬。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

爆黃店「軍火佬」曾性騷擾 女「手足」遭報復暴打

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦