點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「毒果」年關前無啦啦炒人 員工鬧爆無情義紛紛想「跳船」

涉嫌違反香港國安法嘅壹傳媒創辦人肥佬黎(黎智英)入獄後,外界都十分關注。早前香港高等法院更批准律政司聘用英國御用大律師David Perry,擔任黎智英、李柱銘等攬炒派中人被控組織未經批准集結和明知而參與未經批准集結罪案件的主控官。唔單指咁,最近更有傳媒記者聽聞,壹傳媒旗下嘅《蘋果日報》突然炒咗主管突發新聞嘅阿頭,話就係因為黃國桐被捕無做直播喎。事件引發內部諸多不滿,連《蘋果》動新聞最近都有資深員工遞信離職,話係有人想移民英國喎。有消息話,宜家壹傳媒唔少人心灰意冷,「過年前話炒就炒,一啲情義都無」,唔排除年後有更多人跳船。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「毒果」年關前無啦啦炒人 員工鬧爆無情義紛紛想「跳船」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦