點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

鍾翰林「現眼報」遭家人爆鎖扔出街

正所謂的「現眼報」,上月被警方以涉嫌違反香港國安法拘捕的「港獨」分子鍾翰林,日前喺fb發帖話,已經一個月冇搵過佢嘅家人,突然「自行爆咗」佢住所嘅鎖頭,仲搵搬屋公司清晒佢啲財物,租約都終止埋。他又自爆話其實間屋嘅租約係由家人代簽,但已經9 個月冇幫佢交租,亦冇持有佢住所嘅鎖匙,所以「唔應該」突然退租喎。

幾乎要瞓街嘅佢獲朋友收留後,就不停同網民研究點樣控告家人,聲稱要追討一切財物損失,一啲反省都冇,難怪佢家人決定大義滅親啦!

無懼打壓 繼續發聲 歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:
www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞
YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞
Telegram: t.me/dotdotnews
Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

鍾翰林「現眼報」遭家人爆鎖扔出街

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦