點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

首次夫妻檔拍劇 陳茵媺霸氣勝陳豪

陳豪與陳茵媺首次夫妻檔拍劇。

陳豪與陳茵媺首次夫妻檔,夥拍蔣祖曼、周嘉洛、游嘉欣、江美儀等合演無綫新劇《羅密歐與祝英台》(暫名),並於昨日(29日)進行拜神儀式。

陳豪與陳茵媺在劇中飾演梁山伯與祝英台,陳豪變成「長Mo」,飾演話事人的茵媺則以中性打扮,兩邊頭髮鏟青,加上手部紋身,相當有霸氣。茵媺近10年沒有拍劇,她坦言復出看時機,現在三子女上了小學,自己較多時間,加上今次角色複雜又有挑戰性,除了有不少動作場面,更要女扮男裝,好像一人飾演兩個角色。但拍攝初期也習慣,笑言廣東話、中文也退步,要老公人肉翻譯。

兩人被爆開工時以honey和Baby相稱,陳豪笑說:「呢個係我哋嘅真實一面,平時真係咁對話,但係戲裏面就要有啲隔膜。」講到他們可以「公器私用」在劇中奉旨親熱戲,他笑說:「只係蜻蜓點水式,有好有唔好,拍親熱戲冇咁擔心會自然啲,但平時就反而有啲唔舒服,因為未試過咁樣嘅相處方式。」茵媺說:「呢樣都係好擔心嘅,因為對住老公太熟,但係拍戲就要忘記佢係老公,要代入佢梁山伯。」

(點新聞特約記者陳惠芳報道)

相關報道:

細女確診 陳豪夫婦停工全天候照顧愛女

唐詩詠《獎門人》曬演技 陳豪天然呆扮死屍

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

首次夫妻檔拍劇 陳茵媺霸氣勝陳豪

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦