點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

老公洗腦式迫移英 港媽反駁「唔移就係罪人?」

好多「黃絲」都話移民英國係為咗「下一代」,近日一名職港媽在網上投稿大呻老公受到好想移民英國,幾乎每日都會「洗腦式咁播住介紹移民英國嘅YouTuber片」,令她十分困擾,怒斥「唔移民嘅父母就係罪人?」、「究竟呢一刻唔舉家移民係咪等於推小朋友落火坑?」。港媽坦言只希望孩子們可以健康快樂成長,認為做好家教同身教,在哪個地方接受教育都不重要。

該名港媽在fb專頁「生仔要考牌系列」撰千字文訴苦,話明白大多數的父母移民都不外乎要呼吸自由空氣、提供好的讀書環境給子女長成云云,但就無人願意理解她的顧慮。港媽表示,她在香港的職業可算是專業人士,「放工真係放工,冇手尾跟,又容易拎假,方便照顧小朋友」。假設自己移民英國,需要重新經歷讀書、實習、考牌的過程才可以重操故業,亦很大機會要輪班工作,無時間照顧小朋友。她坦言自己冇咁瀟灑,10年的寒窗苦讀終於有少少成就,突然間由零開始,又要重新為事業打拼,呢一刻仲未可以跨過心理關口。

港媽又提到自己的老公雖然不是「豬隊友」,但一定唔係「神隊友」,完全畀唔到信心佢。她指老公每日下班回家後,就會碌手機或打機減壓,需要三催四請才會幫忙做家事。想像到如果移民到英國,沒有四大長老及工人,老公又係咁的話,會「自己鬱到病」。

此外,港媽怕凍,唔識煮飯又唔識揸車,除了難以適應外,她認為雖然英國的住屋、環境、教育較好,但天氣、衣食、交通香港更勝一籌,自問要離開由細住到大的香港,跳出舒適圈,絕非易事。

最後,就港爸話「為咗下一代應該要走」,港媽質疑「下一代固然重要,但上一代係咪就唔使理?」、「難道要咁狠心丟低上一代置之不顧?」指平時長老們都好錫兩個孫,移民後難以相見,覺得自己好不孝。

歡迎到Apple/Google play store下載 「點新聞」app

iPhone App:http://apple.co/2MxsmE1

Android App:http://bit.ly/36EmZtD

華為App:https://urldra.cloud.huawei.com/ezfJy81ETm

或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube:youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram:instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

老公洗腦式迫移英 港媽反駁「唔移就係罪人?」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦