點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

本周末看樓量無起色 再創1年新低

中原地產十大屋苑本周末錄約325組睇樓預約,按周再跌0.9%,續創1年新低。

受疫情影響,樓市繼續低迷,向來為睇樓高峰的周末亦大受影響。中原地產十大屋苑本周末錄約325組睇樓預約,按周再跌0.9%,續創1年新低。中原地產亞太區副主席兼住宅部總裁陳永傑表示,第五波疫情仍未有起色,市民繼續減少出門及接觸,加上社交距離措施收緊,實體睇樓活動因而驟減。但他指不少樓市買賣轉到網上進行,近期樓價回調,減價盤亦不乏承接,相信只要疫情緩和,實體睇樓活動及交投亦會再活躍。

美聯方面,周末15個指標屋苑預約睇樓量錄約303組,較上周末進一步減少約3.8%。利嘉閣地產研究部統計全港50個指標屋苑,共錄945組客戶於周末預約睇樓,按周亦再跌1.6%。美聯物業住宅部行政總裁(港澳)布少明表示,疫情影響睇樓活動,但普遍業主叫價態度相對偏軟,不少議幅達3%至5%,減價盤上升,吸引部分準買家還價入市,個別屋苑交投量甚至較上月同期錄得升幅。

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

本周末看樓量無起色 再創1年新低

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦