點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

坐監好食好住? 鍾翰林食私飯增磅10公斤 你點睇?

「港獨」組織「學生動源」前召集人鍾翰林,涉嫌於網上發布煽動他人分裂國家及洗黑錢罪,正被還柙。近日有探監人士話,本身體形瘦削嘅鍾喺獄中食私飯食到增咗磅,由以前的50公斤增加至60公斤,但其實佢就無磅過重嘅,只係佢自覺如此啫。鍾翰林又話,喺壁屋都有機會見到十個八個「手足」,大家都已適應院所生活,唔使掛心咁話。睇嚟,獄中確實好食好住,令佢哋將坐監當「度假」,咁就好好享受「精彩人生」啦。

鍾翰林被控香港國安法第二十條「分裂國家罪」,以及串謀發布煽動性刊物、兩項洗黑錢罪,案件將在本月16日進行審前覆核,至於正審則在11月,預計要審7日。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

website: https://www.dotdotnews.com

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

坐監好食好住? 鍾翰林食私飯增磅10公斤 你點睇?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦