點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

鴿黨辭職區員掠尾水 賣衫「劏」街坊

一般人辭職都交代工作交接,但辭任黃大仙區議員嘅民主黨(鴿黨)張茂清就喺fb「賣慘」話,自己個辦事處仲有「日常營運開支以及預支款項需要處理」,於是就開價200蚊一件T恤「劏」街坊,呼籲市民團購喎,真係臨走都要攞返筆呀。

張茂清在帖文聲稱,自己過去曾經「自資近30萬蚊」去買防疫物資分畀街坊同補貼辦事處開支喎,再賣慘話自己十幾萬元辦事處營運開支被扣起,「儲蓄所剩無幾」咁話。但佢就懶有志氣咁話,自己冇辦法「攤大手板」攞大家錢喎。不過,佢轉個頭又開始以200蚊賣一件印字T恤,叫大家幫佢找數,但到底要幾多錢呢?梗係冇講明啦!

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

鴿黨辭職區員掠尾水 賣衫「劏」街坊

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦