點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

羅冠聰乞課金「打國際戰線」 你點睇?

涉嫌觸犯香港國安法,被香港警方通緝的前「香港眾志」主席羅冠聰,日前在社交平台發帖乞課金「打國際戰線」。佢話由同樣被通緝的「佔中三丑」之一的朱耀明之子朱牧民,成立的所謂「Hong Kong Democracy Council」(HKDC)正在籌款,距離達標尚有大約五萬美元喎!身為成員嘅佢在帖文聲稱,HKDC成立後,除左搞論壇、峯會,約見議員以外,其中一樣最具體嘅工作就係寫法案喇,仲賴叻咁話「如果唔係,你估香港法案一推出就全個美國舉手支持?無咁簡單。」所以希望支持者課金協助組織營運落去喎。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

羅冠聰乞課金「打國際戰線」 你點睇?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦