點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「黃絲」盲撐排晒隊幫襯 龍門頻執笠搵人老襯

「黃色經濟圈」醜聞大戶龍門冰室可謂該圈「戲精」,同「手足」嘅恩恩怨怨好容易淡咗熱度,近排又頻頻高調告急,分店執完一間又一間。例如噚日就宣布今日將會係荃灣分店最後一天營業,之前嘅銅鑼灣店亦關門,觀塘食物工場已經提早解約。「黃絲」好似已失晒對龍門嘅信任,網民「國泰珉安安宥真」就好不滿,並喺「連登」發帖質問:「明明前排啲黃絲排晒隊幫襯,日日有生意都可以又執又破產,唔通你真係蝕住做請大家食野(嘢)咩?」佢仲大鬧:「唔×識做生意又唔×識整野(嘢)食就咪×學人擴張,黃大×晒呀而(依)家,做埋你金主好冇,日×日係(喺)度破產破產,真心唔知點玩可以玩到破產?」

好多「黃絲」都幾認同其質疑,於是一齊數臭龍門。「事頭婆」就覺得執係抵死嘅:「難食,過度擴張。」「Poly係城堡係要塞」猜測:「間鋪(舖)又唔係得佢一個,分曬(晒)錢比(畀)親人,自己破產唔使負債,然後問親人拎番(返)啲錢歎世界,人血饅頭好味道。」

不過,就算龍門食咗個人血饅頭,「黃絲」又奈得佢乜何呢?鬼叫你哋願意捧出個黃圈皇帝,宜家唯有自食其果喇。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「黃絲」盲撐排晒隊幫襯 龍門頻執笠搵人老襯

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦