點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

苑瓊丹胸口突感不適 入院留醫

苑仔留院一日出院。(受訪者供圖)

苑瓊丹近日有感胸口不適低調入院,她是鑑於廖啓智和黃樹棠最近先後爆出患上重病,令她也不敢掉以輕心。

苑仔表示:「最近咁多唔好消息,我當然唔敢怠慢,咪走去睇醫生囉,點知醫生話:你應該去睇急症喎!去到急症,急症又話:你要留院喎!就咁我住左一晚醫院,做晒全身檢查睇下發生左咩事,好在報告只係話我膽固醇偏高,需要食藥!」

苑仔又指醫生很搞笑:「佢話啲心血管布滿豬油膏,所以會愈來愈窄,好在及早發現,食藥可以控制,另外我都會注意返均衡飲食同埋做運動!」苑仔並且呼籲大忙人朋友:「忙還忙,都要聆聽下自己身體的反應,病向淺中醫!」說到智叔和棠哥,苑仔指早前在內地工作時經常會碰到智叔,至於棠哥就好久不見,當聽到二人罹患重病時,她感到好難過,覺得做藝人的生活顛倒食無定時,身體難免會出現毛病,希望二人能早日康復。

(點新聞記者陳惠芳報道)

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

苑瓊丹胸口突感不適 入院留醫

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦