點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

呂智恆擔保人忽變養母 網民譏:戲咁屎唔畀飯盒你

攬炒派47名「初選」組織、參與者被控「串謀顛覆國家政權罪」,早前法庭處理有關保釋申請,唔少被告嘅親友都齊聚喺庭外賣慘「做騷」。日前被告之一呂智恆嘅擔保人、報稱係其「養母」嘅Elsa喺律政司就保釋批准提出上訴後,喺法院地下瘋狂尖叫,又跪地痛哭,成為唔少黃媒炒作嘅題材。

唔少網民就笑呢個Elsa前後矛盾,連做「茄喱啡」都冇資格。「David Ray Chan」話:「養母!你係咪記錯台詞呀?霞姨(電影《喜劇之王》中嘅臨時演員領班),以後唔好再用佢喇!」「Wa Chio」就話:「霞姨知道了,連台詞都可以記錯、講錯!咁嘅演員永不錄用仲要飯盒都唔畀。」「Chan Chun Fun」就笑係劇本問題:「上次麥記老母搵仔,今次啲稿又係咁,淨係換人係唔夠㗎,錯晒!」為咗做騷博同情,真係連自打嘴巴都唔理囉。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Instagram: instagram.com/dotdotnews

 

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

呂智恆擔保人忽變養母 網民譏:戲咁屎唔畀飯盒你

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦