點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

台女直播瞓覺登上熱門首位 網民譏:真係「躺住賺」

早前台灣直播主依渟原本是馬來西亞歌手黃明志成立嘅網紅女團「AMOi-AMOi」成員,團體解散後佢轉戰直播平台,喺Twitch上擁有逾7萬粉絲,IG亦有逾13萬,有日佢就直播瞓覺,仲戴埋眼罩,上身穿小背心跟住就咁瞓啦,其間佢養嘅白色貓貓不時跑來跑去。點知佢咁樣瞓一覺就登上咗台灣直播熱門嘅冠軍,最終仲有3000美元(約23300港元)嘅「捐款」。

帖文一出隨即引來網民熱烈討論,有網民譏笑:「真爽,真的是躺著就有錢賺」、「直播睡覺還沒有過氣嗎」、「人家一覺醒來,說不定賺的錢比一堆肥宅工程師一個月還多」、「努力賺錢去給人家躺著賺」。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

台女直播瞓覺登上熱門首位 網民譏:真係「躺住賺」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦