點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

杜汶澤辱「一哥」 借疫苗攞「光環」

攬炒派抹黑國產疫苗不成,就轉移視線對一眾司局長的身形評頭品足,作人身攻擊。「黃絲偽人」杜汶澤為拿政治「光環」亦跟風出嚟「抽水」,在fb貼出警隊「一哥」、警務處處長鄧炳強及多位男官員接種疫苗的相片,並以刻薄及惡毒留言話「男人無手瓜最好真係收埋佢,尤其係做紀律部隊嗰啲,真係好核突」,又語帶侮辱話「幼到斬雞都唔死咁,真係打飛機都驚唔夠力......」云云。

曾爆肌做Talk騷的杜汶澤,更自鳴得意、自我膨脹地,擺出高人姿態指點,話「警惕一下自己,就算我依家老咗,都唔好俾自己搞成咁」喎。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

杜汶澤辱「一哥」 借疫苗攞「光環」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦