點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「戀英」陶傑大潑冷水 移英小心搵唔到食 你點睇?

英國推出所謂BNO「5+1」入籍政策,令不少「黃絲」趨之若騖,但有戀英情意結的「才子」陶傑早前接受傳媒專訪時竟大潑冷水。佢喺片段中話,全世界是冇香港賺錢咁快同咁容易,唔係點解咁多英國佬要走嚟香港,仲勸每一個揸BNO嘅香港人要再三諗清楚。佢話「如果香港國安法唔係殺得到你嗰到,你又覺得中美冷戰,暫時換咗(美國總統)拜登會好啲,就唔好走住喇!」陶傑又笑香港人冇錢,最多有錢的沽了太古城(單位),然後喺嗰邊買三間樓,就係咁多喇。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「戀英」陶傑大潑冷水 移英小心搵唔到食 你點睇?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦