點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

惡鄰屋門口放鞋阻路 網民:踢返過去佢嗰邊

早前有位街坊喺fb群組「北區之友」發帖指,鄰居長期將對鞋放喺門前,而且非常貼近自己屋企門前,覺得相當困擾。事主話:「我哋向管理處投訴,佢仲黐張貼紙喺地下話呢2x2格磚位係方便佢出入,覺得唔會阻到我哋,但明明已經佔咗我哋屋企門口嘅一半,新嘅管理處好似又唔多理會,請問有咩對策?」鄰居不但無視要求,更因不滿被投訴作出反擊,仲故意用貼紙門外地上劃「地盤」。

帖文引起熱議,網民紛紛留言。「大家門口咁近,擺邊個位都唔妥,最好將啲鞋收入屋」、「自私到死,放一對掉一對,睇佢有幾多鞋畀你掉」、「踢返過去佢嗰邊啊」

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》

歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:

www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞

MeWe: mewe.com/p/dotdotnews

YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞

Telegram: t.me/dotdotnews

Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

惡鄰屋門口放鞋阻路 網民:踢返過去佢嗰邊

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦