點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

視頻論點 | 自爆掛曆內地製 王百羽落「黃圈」面

攬炒派經常揚言要推動所謂「黃色經濟圈」,其實原來個個打嘴炮。由攬炒派把持的油尖旺區議會,在內地印刷含有政治文宣的賀年掛曆,早前已經被人瘋狂揶揄,怎知攬炒派元朗區議員王百羽昨日又「篤爆」,原來全港好多區議員自行設計的月曆和印刷品都是內地製造,擺明不給面子「黃色經濟圈」。不少網民都笑班攬炒派自打嘴巴,說他們的邏輯跟叫人衝自己鬆一樣。

說要抵制內地貨,但一要印掛曆,班攬炒派又北望神州。王百羽昨日發帖稱,自己原本和幾位區議員訂了一批月曆,但其後收到印刷公司通知,原來全港好多區議員自行設計的月曆和印刷品都被中國內地海關扣查了,他說這批月曆不知道什麼時候才到香港,所以他沒有月曆可派。

原本想借此機會唱衰內地,卻被人狂罵「講一套、做一套」。「元朗監察議會聯盟」昨日就發帖恥笑他們「參選時又話什麼『勇武本土派』,誓撐『本土黃色經濟圈』,拒用『國貨』撐『港貨』,當選後咁快就忘記『手足』誓言」,還揶揄他們「咬咗糧支就變建制,印月曆都識得返內地印」。「元朗監察議會聯盟」再加「口講本土」、「心繫祖國」、「講下『本土』咁多傻仔信」、「『黃色經濟圈』即刻收左(咗)皮」等標籤,真係越講越「抵死」。

民建聯立法會議員張國鈞亦在facebook發帖問:「反對派政客又話要力推所謂嘅『黃色經濟圈』,點解佢哋印個掛曆都要幫襯內地?」有網民就回應:「成班都係『食亞媽奶,再講亞媽醜』嘅×街,梗係會咁做。」有網民就回答:「(同)叫人衝自己鬆的邏輯一樣。」facebook專頁「政治大嬸判」亦揶揄:「你哋班××有錢益大陸都唔益吓『黃店』手Joke?」還有網友說:「俾『黃店』印,驚2022年都收唔到貨呀!」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

視頻論點 | 自爆掛曆內地製 王百羽落「黃圈」面

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦