點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

鄭錦滿寸「河童」坐監都做騷 博「黃絲」同情藉機煽動「抗爭」

早兩日入監後即刻扮慘嘅前「香港眾志」秘書長黃之鋒(河童),透過社交平台小編自爆因肚內有異物而須單獨囚禁,又稱囚室24小時亮燈,令佢難以入睡等等。呢招扮可憐,果然好快就博得班「黃絲」迎合,話呢啲係「虐待囚犯」「特登為難」,仲要有人戲好足話:「看到這個消息即時哭了。」「黃媒」亦跟風「宣傳」河童有幾「慘」,藉機煽動「抗爭」。

有同樣經驗嘅「同路人」、「熱狗」副主席鄭錦滿就睇唔過眼,噚日開post鬧「河童」「嘩眾取寵」,又話:「其實呢,就算唔係監獄入面嘅醫院,大倉都唔會熄曬所有燈,在囚人士都係各自想辦法去適應環境。」「事無大小都舉耙,只會令入面嘅人更難受」,擺到明諷刺緊某人連坐監都淨係掛住做騷呢。網民「Jeff Li」就附和:「黃之鋒條友坐監都要當自己大爺!」「Alex Cheung」就話:「對於『黃絲』嚟講,腦部就真係異物。

《點新聞無懼打壓繼續發聲》
歡迎到Apple/Google play store下載「點新聞」app或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:
www.dotdotnews.com
使用其他社交媒體訂閱點新聞
YouTube : youtube.com/c/dotdotnews點新聞
Telegram: t.me/dotdotnews
Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

鄭錦滿寸「河童」坐監都做騷 博「黃絲」同情藉機煽動「抗爭」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦