點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

「跳舞群組」男導師爆秘聞 常被闊太毛手毛腳 你點睇?

本港的「跳舞感染群組」持續蔓延,一名自稱是其中一個跳舞群組的男導師,在社交群組「公務員secrets」發帖大爆秘聞,稱「畢業個阿Sir推薦我去美孚個場教跳舞,佢話嗰度好多上流闊太,我哋行內稱教佢哋跳舞叫做餵雀,的確啲闊太成日比好多貼士,但唔多唔小都成日比人毛手毛腳,不過多數係聽班闊太講下心事,聽下啲八婆嘢為主。」


至於有沒有不尋常關係,該名男導師稱:「我見有唔少同事放工後再有私下約闊太教舞,但無問係咪真係教跳舞,衛(衞)生署尋日搵左(咗)我,初步係陰性,今日會再驗多一次,的確成日比闊太『唔小心』摸JJ(性器官),但主要都是比佢哋摸胸多,也有好幾個同事係收入同身家唔成比例,仲有無咩想知?」。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》
歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:
www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞
YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞
Telegram: t.me/dotdotnews
Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

「跳舞群組」男導師爆秘聞 常被闊太毛手毛腳 你點睇?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦