點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

黎智英閂水喉 「鬧辭」議員變condom 你點睇?

亂港頭目、壹傳媒創辦人黎智英昨(12日)在社交平台直播,話擔心攬炒派立法會議員「鬧辭」,加上香港近期再沒大型示威,沒了新聞價值,會令香港被國際社會遺忘,乞求全球關注香港的政治形勢和給予支持。睇怕係佢驚自己和《蘋果日報》被人忘記,才會不斷透過直播「刷存在感」啫。

有網民問佢如何在議會外繼續支持攬炒派,身為「金主」的黎智英即刻閂水喉,叫港人發起眾籌,支援有案在身的攬炒派人士。勢估唔到身驕肉貴嘅攬炒派議員都有變成condom(用完即棄嘅避孕套)嘅一日。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》
歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:
www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞
YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞
Telegram: t.me/dotdotnews
Instagram: instagram.com/dotdotnews

# 黎智英 #閂水喉 #鬧辭 #攬炒派
#點新聞 #dotdotnews 每日點新聞 ● 點解香港事

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

黎智英閂水喉 「鬧辭」議員變condom 你點睇?

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦