點新聞 | 每日點新聞 點解香港事

每日點新聞 點解香港事
下載APP
標籤

睇死唔敢報警 「黃」公司高層非禮女「手足」

「黃圈」醜聞不斷,近日更爆出有「黃」公司高層非禮女「手足」!網媒「輔仁媒體」總編容樂其近日撰文話接獲女「手足」求助,聲稱任職嘅「黃」公司有一名高層不斷問佢攞相睇,甚至夜晚11點約佢單獨去僻靜嘅地方「吹水」,結果就被問有冇男朋友,仲被摸手掃背,連手機都要交出嚟畀人睇裏面啲內容㖭。

女「手足」又稱,呢位高層喺外面扮失業,向唔同「家長」伸手攞錢,然後拎啲錢嚟請「手足」,幫自己攞光環,遇上任何反對或不服從嘅聲音,就會刪除留言同炒「手足」,事後仲會公開嗰班「手足」嘅地址。但事主最終都係唔敢亦唔想報警,容樂其就慨嘆:「試想一下,如果有聲稱只聘請暴徒嘅公司,你向警察話自己喺入面返工,咁係咪即係向警方自首?」,而涉案者睇死事主唔敢報警。網民就揶揄:「『真.黃色』經濟圈」。

《點新聞無懼打壓 繼續發聲》
歡迎到 Apple/Google play store 下載 「點新聞」app 或直接進入點新聞網站瀏覽最新最準的新聞資訊:
www.dotdotnews.com

使用其他社交媒體訂閱點新聞
YouTube: youtube.com/c/dotdotnews點新聞
Telegram: t.me/dotdotnews
Instagram: instagram.com/dotdotnews

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場

睇死唔敢報警 「黃」公司高層非禮女「手足」

收藏收藏
取消收藏取消收藏
稿件由上傳 · 文責自負 · 不代表本網立場
相關推薦